Termeni si conditii

 

1. DEFINITII

INEVO SRL, cu sediul in Bucuresti, Str Renasterii nr 48, sector 1 inregistrata la ORC Bucuresti sub nr. J40/12441/2012, avand CUI 30832007 cu atribuit fiscal RO, reprezentată legal prin Paul Mihalache, în calitate de administrator, capital social - 48 000 ron organizata in baza legii romane.

 

SITE- Domeniu babyneeds.ro si subdomeniile acestuia.

 

CONTINUT are urmatoarea definitie:

      ● toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

      ● continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre INEVO prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

       ● orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al INEVO UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

     ●informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de INEVO intr-o anumita perioada;

      ● informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care INEVO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

       ● date referitoare la INEVO, sau alte date privilegiate ale acesteia.

 

 

SERVICIU - Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU.

 

COMANDA - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

DOCUMENT - Prezentele Termeni si Conditii.

 

COMUNICARI COMERCIALE - Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / Viber / telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

 

CONTRACT la distanta - Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

 

DATE CU CARACTER PERSONAL - Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;

 

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL - Inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

 

CONSIMTAMANT al persoanei vizate - Inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

 

PRELUCRARE - Orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

 

NEWSLETTER / ALERTA - Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre INEVO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea INEVO cu referire la informatiile continute de acesta.

 

TRANZACTIE - Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre INEVO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre INEVO sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

 

 

2. GENERAL

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Inevo si acesta. Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Inevo.

2.2. Furnizarea serviciilor si/sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru inregistrare, Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati meniul "date personale" din cadrul aplicatiei „Contul meu”.
Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania INEVO nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre INEVO.

2.4. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.babyneeds.ro.

2.5. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului INEVO sau oricarui tert cu care INEVO are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.6. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa office@babyneeds.ro cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2.6.1. De asemenea Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de INEVO prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa dpo@babyneeds.ro.

2.6.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei INEVO newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal dpo@babyneeds.ro.

2.6.3. Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre compania INEVO in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal dpo@babyneeds.ro.

2.6.4. Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, exprimandu-si ACCEPTUL pentru documentul privind termini si conditii sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de INEVO si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Inevo va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.8. Acest Site este adresat doar clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre INEVO, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii.


3. CONTINUT

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a INEVO, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de INEVO, includerea oricarui continut in afara site-ului INEVO, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al INEVO asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al INEVO.

3.3. Orice continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre INEVO si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea INEVO cu referire acel continut.

3.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. In cazul in care INEOV confera Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea INEVO pentru respectivul Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea INEVO si/sau al angajatului sau colaboratorului INEVO care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

4. COMANDA ONLINE

Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, din meniul de sus ce contine filtrele pe varsta, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii.

In momentul in care ati apasat comanda, produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda.

In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:

   ●Datele de contact: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.

        ●  Metoda de plata: alegeti modalitatea prin care veti plati comanda.

Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii comenzii de catre babyneeds.ro, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".

Operatorii Babyneeds vor verifica disponibilitatea produsului/lor, iar comanda dumneavoastra o sa fie confirmata telefonic in termen de maxim 48 h. lucratoare de la plasarea acestei.

Datorita numarului foarte mare de produse din site-ul Babyneeds.ro este imposibila o actualizare zilnica a stocului, de aceea este posibil ca un produs ce figureaza pe stoc sa nu fie disponibil fizic.

In astfel de situatii veti fi contactat de catre un reprezentat BabyNeeds pentru a fi anuntat.

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Atunci cand efectuati o comanda rapida, detaliile legate de transport (inclusiv cost) va vor fi comunicate de catre un reprezentant Babyneeds.

Pentru stocarea adreselor de email ale cumparatorilor Compari (Online Comparison Shopping Kft.1074 Budapesta, Rákóczi út 70-72, CUI: HU24868291, Reg.Comertului: 01-09-186759) detine statutul de persoana imputernicita in vederea transmiterii chestionarelor de evaluare in cadrul Programului Magazin de Incredere. Dupa efectuarea unei cumparaturi aici, Compari va primi adresa de email a cumparatorului. Motivul transmiterii datelor: solicitarea si afisarea feedbackului cumparatorului. Adresa de email transmisa este gestionata, stocata de Online Comparison Kft in temeiul unui contract scris si respectand conditiile necesare protectiei datelor.

Totodată, la un interval de timp de aproximativ 3 saptamani după incheierea comenzii, veti primi automat pe email o invitatie de a lasa o recenzie produselor comandate de dvs. Daca doriti sa nu mai primiti astfel de mail-uri de recenzii produs, va rugam sa va dezabonati utilizand link-ul din partea de jos a email-ului (click pe cuvantul "aici").

 

5. COMANDA TELEFONICA

Tel.: 0376.448.176

Un consilier de vanzari BabyNeeds va prelua comanda dvs.

Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea unei Proforme.

Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:

  1. Datele introduse de Cumparator sunt complete si corecte;
  2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
  3. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, BabyNeeds.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
  4. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate pentru ca pot conduce la imposibilitatea livrarii coletelor de catre firmele de curiat ce o sa va contacteze inainte de a se efectua livrarea.

Nu exista valoare minima pentru o comanda.

 

6. LIVRAREA

Livrarea produselor pentru comenzile ce depasesc valoarea 300 Ron se face GRATUIT (in limita a 5 Kg).

In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 300 Ron costul livrarii este 17 Ron (in limita a 5 Kg).

In cazul coletelor ce depasesc 5 Kg, se va percepe o taxa de 0.9 Ron + TVA pentru fiecare kg suplimentar (valabil atat pentru Bucuresti, cat si pentru restul tarii), indiferent de valoarea coletului.

NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.

Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate si rezervate la furnizori au intrat in stocul nostru, in 24 - 72 ore de la lansarea comenzii.

*Aceasta perioada poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Mentinam ca Babyneeds.ro nu livreaza in strainatate.

 

7. RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dvs. sau prezinta defecte de fabricatie, aveti dreptul sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate, nedeteriorat, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

Din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime ( ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid). De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte.

Produsele ce fac obiectul returului se returneaza, de preferat, in cutia originala.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de catre acesta.

Costul de transport pentru retur este de 17 lei pentru produsele cu greutate de pana in 5 kg, iar pentru colete ce depasesc 5 kg, costul de transport este de 29 lei, in cazul in care clientul este de acord sa se faca ridicarea produsului de catre curierul Vanzatorului.

In cazul in care ati platit o taxa de transport atunci cand ati primit coletul, contravaloarea acestuia nu se mai returneaza.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in cazul unui retur:

  1. Completati formularul de retur aici;
  2. Noi o sa va raspundem si stabilim impreuna datele de livrare pentru retur;
  3. Dvs.ne trimiteti contul bancar pentru returnarea banilor;
  4. Dupa primirea produsului, se verifica conformitatea lui, iar in termen de maxim 14 zile se face transferul bancar in contul indicat de catre dvs.

Aceasta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.

Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de acest site, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: Comert electronic asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania - http://www.anpc.gov.ro/.

Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la numarul de telefon: 0376.448.176, de Luni pana Joi, intre orele 09:00-17:30 si Vineri, intre orele 09:00-16:30.

 

8. CONTACT PENTRU CLIENTI

8.1. INEVO publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client.

8.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, de catre compania INEVO (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens), intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal, te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate.

8.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea INEVO de a contacta Clientul.

8.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate INEVO se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Clientului si INEVO, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea INEVO in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

8.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre INEVO in comunicarile sale cu Clientul.

 

9. NEWSLETTERE SI ALERTE

9.1. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea INEVO prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

9.2. Datele preluate de la Client in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre INEVO in limitele Politicii de confidentialitate.

9.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Client se poate face in orice moment:

9.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;

9.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului, de pe www.babyneeds.ro.

9.3.3. Prin contactarea INEVO la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.6 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

9.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si se produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere.

9.5. INEVO isi rezerva atat dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea INEVO, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

9.6. INEVO nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al lui INEVO, la momentul expedierii newsletterelor si/sau alertelor.

10. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Depunem toate eforturile pentru a va asigura ca va protejam si respectam confidentialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele si reglementarile in vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor (“RGPD”).

Aceast capitol are rolul de a va informa asupra datelor cu caracter personal pe care le colectam de la dvs. sau pe care dvs. ni le comunicati prin intermediul prezentului site web, precum si a modului in care vom prelucra aceste date.

10.1. Potrivit normelor si reglementarilor in vigoare privind protectia datelor (“RGPD”) - datele cu caracter personal sunt definite ca orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila. In principiu reprezinta date personale, pe care si Compania INEVO le are in vedere: numele si prenumele persoanei fizice, domiciliul, adresa de email, CNP, numar de telefon, coduri client/atribut al contului inregistrat, codul de identificare de tip AWB pentru livrarea produsului comandat etc.

10.1.1. Datele dvs. personale pe care le colecteaza si prelucreaza compania INEVO sunt: Nume si Prenume; Numar de telefon; Adresa postala; Adresa de e-mail; Coduri produse comanda; AWB; semnatura, Inregistrare audio, cont social media.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, asa cum sunt definite in Regulamentul General privind Protectia Datelor (prescurtat RGPD) in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

10.1.2. Asadar, potrivit “RGPD”, Compania INEVO este operator de date cu caracter personal, cu sediul in Bucuresti, Str Renasterii nr 48, sector 1 inregistrata la ORC Bucuresti sub nr. J40/3817/2012, avand CUI 30010618 cu atribuit fiscal RO, reprezentată legal prin Paul Mihalache, în calitate de administrator, capital social - 48 000 ron, avand obligatia conform normelor nationale si a Regulamentului UE 679/2016 (RGPD) de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele tale cu caracter personal. Aceste date au fost colectate/procesate/etc. in relatia comerciala desfasurata in trecut si/sau in curs de desfasurare si pentru care v-ati exprimat in mod valabil consimtamantul potrivit legislatiei in vigoare la momentul preluarii si colectarii datelor personale!

10.1.3. Compania aduce la cunostinta ca enumerarea din cadrul art. 10.1 si urmatoarele este pur exemplificativa si ca in raport de serviciul angajat de client, subscrisa colecteaza numai acele date personale minime necesare indeplinirii scopurilor/activitatilor realizate de INEVO.

10.2. in procesul de operare a prezentului site web, Compania INEVO colecteaza anumite informatii (“date cu caracter personal”) referitoare la persoane fizice identificate sau care pot identifica persoane fizice, date furnizate de utilizatorii prezentului site web, prin exprimarea voluntara a consimtamantului, in mod direct (ex. nume, prenume, adresa postala, adresa de e-mail, numar de telefon) sau indirect (ex. adresa IP, utilizarea UUIDS (unique identifiers provided by social logins).

10.3. Scopurile prelucarii datelor cu caracter personal furnizate de catre un “Client INEVO”, avute in vedere si urmarite de catre compania noastra sunt urmatoarele:

       ● procesarea comenzilor si retururilor;

       ● pastrarea relatiei cu partenerii contractuali in scopuri contabile;

       ● optimizarea activitatii de marketing;

       ● solutionarea cererilor privind indeplinirea unei comenzi

       ● comunicari de marketing;

       ● administrarea contului in cadrul platformei INEVO;

       ● scopuri statistice

       ● feedback-ul furnizat serviciilor oferite de catre INEVO.

10.4. Compania Inevo colecteaza, prelucreaza si administreaza datele tale personale in conformitate cu normele si reglementarile “RGPD” pentru urmatoarele perioade de timp: (i) in conformitate cu prevederile codului civil privind institutia juridica a prescriptiei, precum si a conditiilor contractuale asumate prin acceptarea termenilor si conditiilor, datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani de la incetarea contractului (pentru situatia livrarilor si neintervenirii solicitarilor de retur); (ii) datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani si/sau Client si-a exprimat de la data intervenirii ultimului retur aferent contului.

De asemenea este bine sa stiti ca putem prelucra date cu caracter personal pentru a va informa in legatura cu produse si servicii, oferte promotionale sau pentru abonarea la newsletter. Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri directe de marketing numai cu consimtamantul dvs. si prin utilizarea canalelor de comunicare (email, sms etc.) pe care le-ati indicat in momentul oferirii consimtamantului. In aceste conditii este important sa cunoasteti ca vom utiliza consimtamantul dvs. exprimat in scop de marketing pana la retragerea acestuia, existand posibilitatea de retragere a acestui tip de consimtamant oricand.

Clientul INEVO, prin transmiterea datelor cu caracter personal, declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa faca parte, sa fie arhivate in baza de date a proprietarului, exprimandu-si astfel un acord expres si neechivoc ca datele sale personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate conform scopurilor precizate la punctul 10.3.

10.5. Compania INEVO va informeaza ca prelucrarea reprezinta: orice operatiune/set de operatiuni asupra acestor date (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (aceste operatiuni sunt indicate cu titlu exemplificativ in Regulament, notiunea de prelucrarea reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale).

10.6. La nivel teritorial dispozitiile regulamentului se aplica prelucrarilor efectuate de un operator sau imputernicit cu sediul in U.E., prelucrarilor de date personale ale unor persoane aflate in UE, efectuate de un operator sau imputernicit care nu e stabilit in UE, daca: se ofera bunuri sau servicii catre persoane aflate in UE sau se monitorizeaza comportamentul persoanelor din UE.

Compania INEVO este operator de date cu caracter personal potrivit normelor si reglemantarilor in vigoare, inclusiv RGPD.

10.7. Compania va aduce la cunostinta ca in raport de activitatea/serviciul ales de client, respectiv a scopului colectarii datelor cu caracter personal, INEVO poate transmite datele dvs. companiilor din grup, tertilor sau autoritatilor, pentru indeplinirea scopurilor pe baza temeiurilor activitatilor de procesare. Potrivit Regulamentului “RGPD”, va informam ca putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ce va privesc, urmatoarelor categorii de destinatari:

        ●   societatilor din grup pentru gestiunea comenzilor;

  ●partenerilor comerciali pentru furnizarea produselor/serviciilor comandate

        ●   furnizorilor de servicii de curierat;

        ●   furnizorilor de servicii de plata/bancare;

   ●furnizorilor de servicii de contabilitate, pentru tinerea evidentei contabile prin imputernicit extern;

        ●  altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre;

        ●   autoritatilor publice.

Va asiguram ca vom depune toate diligentele ca imputernicitul si/sau terta parte contractanta ofera garantii suficiente pentru a pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat procedurile sa indeplineasca cerintele normelor si reglementarilor legale, inclusiv RGDP si sa asigure protectia drepturilor persoanei vizate (persoana fizica client INEVO).

10.8. Temeiul pentru care prelucram aceste date personale si administram aceste date colectate poate fi in raport de scopul prelucrarii datelor consimtamantul dvs., acordat cu prilejul crearii contului online si al validarii acestuia, prin solicitarea de a fi devenit client in comunitatea INEVO. Totodata, temeiul este si unul legal si/sau contractual, avand la baza contractul/raportul comercial ce a luat nastere intre dvs., client si compania INEVO, prin plasarea comenzii si efectuarea platilor produselor comandate, prin efectuarea de retururi ale produselor neconforme si/sau refuzate etc., dar si un temei legitim necesar si indispensabil desfasurarii activitatilor comerciale si economice ale companiei INEVO prevazut asemenea de Regulament. Vom prelucra datele dvs. personale pentru a imbunatati si a lua masuri de protectie, ori de cate ori se impune, pentru protectia privind utilizarea site-ului web si a utilizatorilor platformei INEVO fata de atacuri cibernetice, masuri de prevenire si detectare a tentativelor de frauda, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente, masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

10.9. De asemenea tinem sa fiti informati in mod complet si intelegem a va prezenta Principiile stabilite de Regulamentul UE 679/2016 si Drepturile Utilizatorului privind datele cu caracter personal.

10.10. Regulamentul european in domeniul protectiei datelor cu caracter personal reglementeaza un numar de 6 principii a fi respectate de operator (compania INEVO) atunci cand proceseaza date personale:

  1. Principiul legalitatii, echitatii (corectitudine) si transparentei. Conform acestui principiu, compania trebuie sa se asigure (1) ca prelucrarea de date trebuie sa fie realizata doar respectand dispozitiile legale, orice alta procesare va fi considerata a fi ilicita, (2) ca prelucreaza datele doar in modalitatile pe care persoana in cauza le-ar astepta in mod rezonabil si (3) ca procesarea trebuie sa fie transparenta, adica operatorul sa transmita subiectilor clar si deschis cum intentioneaza sa foloseasca datele personale.
  2. Principiul limitarii scopului pentru care sunt colectate datele. Compania noastra respecta acest principiu obligandu-se sa colecteze/proceseze datele personale doar pentru scopul determinat si transmis persoanei.
  3. Principiul reducerii la minim a datelor prelucrate. Compania noastra respecta acest principiu colectand/procesand numai acele date minim necesare pentru realizarea operatiunilor, adoptand norme prin care sa se asigure ca nu va colecta date inutile in raport de operatiunea comerciala.
  4. Principiul exactitatii, date actuale. Compania noastra va colecta/procesa de la clientii sai doar date exacte si actuale.
  5. Principiul pastrarii datelor pe o perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate. Compania noastra respecta principiul reglementat de regulamentul european, arhivand/pastrand datele dvs. doar pentru perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor.
  6. Principiul integritatii si confidentialitatii. Compania noastra a implementat toate masurile de securitate si a dispus la nivelul propriilor departamente norme care au menirea de a asigura securitatea impotriva procesarilor neautorizate si ilicite si impotriva pierderilor de date accidentale, distrugerilor sau deteriorarilor.

10.11. Regulamentul european a statuat ca persoanele fizice (clientii INEVO) beneficiaza de 8 (opt) drepturi, astfel:

a) Dreptul la informare (art. 13, art. 14). A se avea in vedere ca in partea introductiva a documentului „termeni si conditii”, precum si prin prezentul capitol sunt prezentate informatii despre: identitatea si datele de contact ale operatorului si reprezentantului acestuia; datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; scopul prelucrarii si temeiul legal; destinatarii sau categoriile de destinatari; informatiile despre transferul de date catre o tara terta; garantiile adecvate; perioada de stocare; drepturile sale; dreptul de a formula plangere; eventualele consecinte a furnizarii datelor; existenta unui proces decizional automatizat.

b) Dreptul la acces (art. 15). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste urmatoarele: confirmarea cu privire la prelucrarea de date; accesul la datele prelucrate; furnizarea unei copii a datelor cu caracter personal, care fac obiectul prelucrarii; obtinerea de informatii suplimentare (contra unei taxe rezonabile); accesul de la distanta printr-un sistem care permite vizualizarea datelor de catre persoana vizata; verificarea identitatii persoanei care solicita informatii.

c) Dreptul la rectificare (art. 16, art. 19). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste: rectificarea de date indexate; completarea datelor.

d) Dreptul de stergere (art. 17, art. 19). Compania respecta dreptul de stergere exercitat de persoanele fizice numai in conditiile in care acest drept este exercitat intr-o manierea motivata/fundamentata:

  1. Motive: datele nu mai sunt necesare; retragerea consimtamantului; opozitie; prelucrare ilegala. De asemenea, prin crearea Contului fiecarui Client si-a dat acordul ca INEVO sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali unei obligatii legale impuse de dreptul Uniunii Europene sau de cel intern; oferirea de servicii unui copil, daca nu sunt indeplinite conditiile legale;
  2. Dreptul nu se poate exercita si implicit respecta daca prelucrarea este necesara pentru: dreptul la libera exprimare si informare; respectarea unei obligatii legale; executarea unei sarcini in interes public; in domeniul sanatatii; arhivare; cercetare stiintifica sau istorica; scopuri statistice; constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

e) Dreptul la restrictionare (art. 18, art. 19). Regulamentul confera acest drept persoanelor, putand fi exercitat astfel:

  1. Cazuri: contestare exactitate date; prelucrare ilegala; datele nu mai sunt necesare;
  2. Operatorul poate doar stoca datele;
  3. Orice prelucrare cu privire la date restrictionate necesita consimtamantul persoanei vizate;
  4. Operatorul comunica tuturor destinatarilor rectificarea, stergerea sau restrictionarea datelor.

f) Dreptul la portabilitate (art. 20). Conform dispozitiilor regulamentului, Compania respecta dreptul persoanelor de a solicita portarea datelor proprii, intr-un format simplu, usor de citit si de a le transmite altui operator ales de persoana care isi exercita dreptul.

g) Dreptul la opozitie (de a inceta activitatea de procesare – art. 21), poate fi exercitat doar pentru urmatoarele scopuri: marketing direct; cercetare, stiintifice, istorice, statistice; indeplinirea unei sarcini in interes public, exercitarea autoritati publice; interesele legitime ale operatorului sau ale unei parti terte.

h) Dreptul de a nu fi evaluat prin profilare automata (art. 22) presupune:

  1. Caracterul ilicit al crearii de profiluri indiferent de scop: evaluarea capacitatii si calitatii muncii salariatilor; acordarea de scoring – puncte;
  2. Exceptie: existenta consimtamantului persoanei.

Este bine sa stiti ca aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul INEVO la adresa de email: dpo@babyneeds.ro. Va asiguram ca vom depune eforturile necesare pentru a raspunde prompt solicitarilor dvs. si pentru a-va furniza detaliile de care aveti nevoie!

De asemenea, va informam ca aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro.

Pentru exercitarea drepturilor prevazute anterior, in calitate de client al companiei INEVO, aveti dreptul de a adresa o cerere scrisa, datata si expediata la adresa dpo@babyneeds.ro prin care sa va exercitati in mod just si licit dreptul dvs. de interventie garantat, privind: (i) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor legislatiei nationale (Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, precum si ale Regulamentului UE 679/2016, putand fiti exercitat pentru toate actiunile sus mentionate in special cand datele sunt incomplete sau inexacte; (ii) anonimizarea datelor cu caracter personal, (iii) notificarea catre terte parti carora le-au fost prezentate/dezvaluite datele, cu conditia ca aceasta notificare sa nu presupuna un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat, respectiv pentru (iv) incetarea prelucrarii datelor sale personale in masura in care acest lucru este posibil potrivit scopului prelucrarii. In calitate de Operator, va informam ca vom inceta de indata prelucrarea datelor personale daca scopul pentru care le-am colectat a incetat.

 

11. FRAUDA

26.1. INEVO nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

26.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

26.3. INEVO declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele INEVO.

26.4. Clientul va informa INEVO asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

26.5. Inevo nu promoveaza SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

26.6. Comunicarile realizate de catre INEVO prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

26.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau INEVO. INEVO isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

             ●  26.7.1. De a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

          ●  26.7.2. De a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Inevo catre Client.

       ● 26.7.3. De a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.

       ● 26.7.4. De a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre INEVO catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

 

12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

27.1.INEVO nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

27.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Inevo violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Inevo, conform detaliilor de contact la office@babayneeds.ro astfel incat Inevo sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

27.3. INEVO nu garanteaza clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al INEVO.

27.4. INEVO nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

27.5. INEVO este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al INEVO, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

27.6. INEVO nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

         27.6.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;

         27.6.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

27.6.3. Produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

27.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.


13. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

28.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

28.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

28.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

28.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

28.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 13.3.

28.6. Exceptional (fara vina INEVO) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va exonera de raspundere Compania Inevo, aceasta avand posibilitatea de a-I oferi clientului anumite avantaje pentru achizitionarea altor produse.

 

14. LITIGII

29.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre INEVO Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

29.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si INEVO se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.

29.3. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

29.4. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre INEVO si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti, competenta in prima instanta apartinand Judecatoriei Sector 2 sau Tribunalului Bucuresti.

 

15. DISPOZITII FINALE

30.1. INEVO isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului.

30.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Inevo nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

30.3. Inevo isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

 

16. CONTACT SI ALTE INFORMATII

31.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu INEVO, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0376.448.176, de Luni pana Joi, intre orele 09:00-17:30 si Vineri, intre orele 09:00-16:30, sau prin e-mail la contact@babyneeds.ro.

31.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.babyneeds.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea INEVO SRL.

31.3. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal poate fi contactat la adresa de e-mail dedicata: dpo@babyneeds.ro.

 

 

Va multumim,

 

Echipa BabyNeeds.ro

 

up